Právě si prohlížíte Sociální sítě pro malé a středně velké řemelsné firmy – 3 důvody, které mluví za vše

Sociální sítě pro malé a středně velké řemelsné firmy – 3 důvody, které mluví za vše

Digitalizace je na vzestupu a má také přímý dopad na marketing malých a středně velkých řemeslných a specializovaných firem. Přestože má klasická reklama stále velký význam, zejména pro místní řemeslné firmy, potenciál sociálních sítí není radno podceňovat. V tomto článku vám Bronislav Korda z Korda Consulting uvádí tři důvody, proč byste se jako majitelé řemeslných firem neměli obejít bez profesionálního využití sociálních sítí jako Instagram, Facebook a spol.

      Chtěli byste se dozvědět více o sociálních sítích pro řemeslné firmy? Rezervujte si bezplatnou úvodní konzultaci zde https://bronislavkorda.cz/

Tato nezávazná úvodní schůzka je o získání náhledu na vaši situaci a o spolupráci na nalezení nejlepší možné podpory pro vás v kontextu vaší digitální přítomnosti a trhu práce .

Důvod 1: Silná přítomnost v regionu

Na sociálních sítích můžete oslovit široké spektrum cílových skupin. Ostatně Instagram, Facebook a spol. používají téměř všechny věkové skupiny a sociální vrstvy. To je atraktivní zejména proto, že středně velké řemeslné firmy obvykle obsluhují široké spektrum cílových skupin. Od studenta, který si cestou do školy koupí sendvič, přes zaměstnance o polední přestávce až po důchodce, který se sejde v družné partě v kavárně, můžete přes sociální sítě oslovit téměř každého potenciálního zákazníka.

Díky propracovanému reklamnímu systému, jaký nabízí Instagram svým komerčním uživatelům, lze zvláště dobře zúžit cílovou skupinu inzerovaných příspěvků. Tímto způsobem lze sponzorovaný obsah optimálně sladit s cílovým regionem. V tomto případě se jedná o region kolem vašich poboček. Tímto způsobem zajistíte, že se vaše příspěvky dostanou přesně k těm lidem, kteří jsou fyzicky schopni zakoupit vaše produkty lokálně. Sociální média pro řemeslné firmy tak efektivně přispívají k získávání nových zákazníků.

Důvod 2: Věrnost zákazníků prostřednictvím efektivního marketingu

Marketing na sociálních sítích není pro řemeslníky jen efektivním způsobem, jak získat nové zákazníky. Slouží také k přivázání stávajících zákazníků k pekárně. Tajemstvím silné loajality zákazníků je pravidelné zveřejňování příspěvků a určitá přidaná hodnota, která z příspěvků plyne. 

Obsah se může lišit a sahat od prezentace vašich služeb, zrealizovaných zakázek až po prezentaci partnerských firem a dodavatelů. Aktuální nabídky a speciální nabídky lze zveřejňovat také prostřednictvím sociálních sítí.

Postřehy do týmu a představení zaměstnanců  mají u stávajících zákazníků velký ohlas. Z nich totiž vyplývá jistá zákaznická blízkost firmy a jejích zaměstnanců. 

Vyplatí se proto také občas na sociálních sítích zveřejnit postřehy ze zákulisí. Mohou to být například fotografie z konkrétní realizace zakázky s přidruženým vysvětlením výrobního procesu. Prostřednictvím pravidelných a transparentních příspěvků s přidanou hodnotou mohou řemeslníci efektivně vázat stávající zákazníky prostřednictvím sociálních sítí.

Důvod 3: Nábor zaměstnanců prostřednictvím budování značky zaměstnavatele

Nábor kvalifikovaných specialistů a zaměstnanců pro vaši řemeslnou firmu se stává pro středně velké řemeslné firmy stále větší výzvou. Kromě nedostatku vyučených řemeslníků je tato skutečnost dána i stále se zvyšujícími nároky na kvalifikovaný personál. Obzvláště atraktivní jsou zaměstnavatelé, kteří nejen vyplácejí spravedlivé mzdy, ale také přesvědčují pozitivním firemním klimatem a progresivním způsobem myšlení a práce.

Na tomto pozadí stojí za to, aby řemeslníci používali své kanály sociálních médií k posílení značky zaměstnavatele. Pravidelnými příspěvky, moderním designem a transparentním a přístupným obsahem inspirujete svou cílovou skupinu potenciálních zaměstnanců. 

Přinutíte je být součástí vašeho pekařského týmu. Bronislav Korda se svojí digitální manažersko poradenskou firmou se specializuje na nábor zaměstnanců pro malé a středně velké řemeslné a specializované firmy. Podporuje vás také při budování silné značky zaměstnavatele jako řemeslníka pomocí sociálních médií. Ty jsou navrženy tak, aby přilákaly kvalifikované uchazeče.

Závěr

Sociální média jsou pro řemeslné firmy skvělou příležitostí k růstu jako podnikání a zvýšení prodeje. Silná přítomnost v regionu, kterou lze dále zvýšit cílenou placenou reklamou na sociálních sítích, výrazně usnadňuje například získávání nových zákazníků a zaměstnanců. Loajalitu zákazníků lze posílit také efektivním marketingem v oblasti sociálních sítí. To lze provést například pohledem do zákulisí nebo exkluzivními akcemi.

V neposlední řadě jsou sociální média slibnou strategií pro řemeslné firmy. To jim umožňuje přilákat kvalifikované zaměstnance na složitém trhu práce. Bronislav Korda, agentura pro nábor zaměstnanců pro řemeslné firmy, vás aktivně podporuje při budování vaší značky zaměstnavatele. 

Máte-li zájem o naše služby, jednoduše kontaktujte náš tým odborníků na marketing a sociální sítě, domluvte si úvodní bezplatnou konzultaci.

Tato nezávazná úvodní schůzka je o získání náhledu na vaši situaci a o spolupráci  na nalezení nejlepší možné podpory pro vás v kontextu digitálního náboru zaměstnanců a budování značky zaměstnavatele.

Napsat komentář